سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد


1.

مقایسه‌ تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی

صفحه 1-10
ام البنین ابراهیمی شاهرودی؛ زهراسادات منظری؛ ناهید عاقبتی؛ حبیب الله اسماعیلی

2.

پیش بینی اخلاق پزشکی از طریق برنامه درسی پنهان پزشکی در بین دانشجویان دانشگاه‌‌‌‌های علوم پزشکی تبریز

صفحه 11-22
امیر نهاوندی تکاب؛ اسکندر فتحی آذر؛ زرین دانشور هریس؛ حسین بقایی

3.

ارزشیابی بسته‌ی آموزشی "مراقبت‌های ادغام یافته سلامت مادران" از دیدگاه مربیان مراکز آموزش بهورزی در سال 1401

صفحه 23-34
پیغام حیدرپور؛ محمدرضا رهبر؛ شیرین افتخارمعنوی

4.

طراحی سنجه‌های عمومی ارزیابی یادگیری عملیاتی برای دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی: یک مطالعه ترکیبی

صفحه 35-48
پژمان باقری؛ امین کیانی

5.

مقایسه تاثیر آموزش درس پرستاری سلامت روان به روش مجازی و ترکیبی بر فراگیری دانشجویان پرستاری: مطالعه‌ای نیمه تجربی

صفحه 49-57
محمدحسین خراسانی زاده؛ زهرا سوکی

6.

تاثیر ایفای نقش پرپ و درپ بر استرس درک شده و خودکارآمدی دانشجویان اتاق عمل

صفحه 58-68
سمانه دهقان ابنوی؛ سمیه محمدی نافچی؛ مصطفی روشن زاده؛ سوده قدیریان؛ بهار دهقان

7.

ابزارها و روش‌های موثر جهت ارزیابی عملکرد بالینی دانشجویان علوم پزشکی: مرور نظامند

صفحه 69-81
محمد رجب پور؛ حسین کریمی مونقی

8.

معرفی یک تکنیک آموزشی ابداعی مبتنی بر مورد با عنوان تکنیک سه رده ای (Triple Taxon Test / Technique; TTT)

صفحه 82-93
سید منصور رضوی؛ مهدی افکار؛ پریسا شجاعی