سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ابراهیمی شاهرودی, ام البنین, منظری, زهراسادات, عاقبتی, ناهید, اسماعیلی, حبیب الله. (1403). مقایسه‌ تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی. , 15(2), 1-10. doi: 10.22038/hmed.2024.70413.1256
ام البنین ابراهیمی شاهرودی; زهراسادات منظری; ناهید عاقبتی; حبیب الله اسماعیلی. "مقایسه‌ تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی". , 15, 2, 1403, 1-10. doi: 10.22038/hmed.2024.70413.1256
ابراهیمی شاهرودی, ام البنین, منظری, زهراسادات, عاقبتی, ناهید, اسماعیلی, حبیب الله. (1403). 'مقایسه‌ تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی', , 15(2), pp. 1-10. doi: 10.22038/hmed.2024.70413.1256
ابراهیمی شاهرودی, ام البنین, منظری, زهراسادات, عاقبتی, ناهید, اسماعیلی, حبیب الله. مقایسه‌ تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی. , 1403; 15(2): 1-10. doi: 10.22038/hmed.2024.70413.1256