سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد


1.

شناسایی اهداف برنامه درسی آموزش مبتنی بر مغز و تربیت مثبت

صفحه 67-78
Maryam Baratali؛ Ali Zare Zardeini

2.

مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر تنظیم شناختی هیجان بیماران مبتلا به ختلال اضطراب فراگیر

صفحه 79-83
Hossein Sherafati؛ Elham Taheri؛ Mahdi Amiri

3.

پروفایل سرشت های عاطفی به عنوان یک عامل زمینه ساز برای پسوریازیس پلاک مزمن

صفحه 85-91
Mahsa Nahidi؛ Fatemeh Javaheri؛ Amir Rezaei Ardani؛ Maliheh Ziaee؛ Yalda Nahidi

4.

پیش بینی شدت علائم وسواس فکری- اجباری بر اساس سبک های دلبستگی: نقش واسطه ای اضطراب سلامت

صفحه 93-101
Mostafa Rostami؛ Ali Naeemi Nezam Abad؛ Milad Shirkhani؛ Amirhosein Sadeghi

5.

اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر استرس والدین و تحمل آشفتگی هیجانی در مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی

صفحه 103-110
Hossein Shareh؛ Mina Yazdanian

6.

بررسی و مقایسه رفتارهای مثبت کلامی و غیرکلامی دختر و پسر با شریک عاطفی خود در دوران نامزدی (آشنایی)، نامزدی رسمی و پس از ازدواج

صفحه 111-121
Arezou Delfan Beiranvand؛ Khosro Rashid؛ Maryam Najafi Moghadam

7.

تأثیر طرحواره درمانی گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس جنسی و فرسودگی زناشویی زنان تحت دیالیز

صفحه 123-131
Monireh Pourfarahani؛ Hossein Shareh؛ Fatemeh Hajiarbabi

8.

اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و سازگاری زناشویی مادران کودکان مبتلا به سرطان خون

صفحه 133-139
Fatemeh Kianfar؛ Esmail Asadpour؛ Kianoush Zahrakar