سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد


1.

Ethnobotanical investigation of traditional medicinal plants commercialized in the markets of Mashhad, Iran

دوره 3، شماره 3، شهریور 2013، صفحه 254-271
Mohammad Sadegh Amiri؛ Mohammad Reza Joharchi

2.

Taxonomic evaluation of misidentification of crude herbal drugs marketed in Iran

دوره 2، شماره 2، خرداد 2012، صفحه 105-112
Mohammad Reza Joharchi؛ Mohammad Sadegh Amiri

3.

طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه‎ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا

دوره 63، شماره 2، خرداد و تیر 1399، صفحه 2506-2523
عبدالعلی عامری؛ عبدالله نعامی؛ بیتا تبریزیان