سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

عامری, عبدالعلی, نعامی, عبدالله, تبریزیان, بیتا. (1399). طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه‎ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا. , 63(شماره 2), 2506-2523. doi: 10.22038/mjms.2020.19265
عبدالعلی عامری; عبدالله نعامی; بیتا تبریزیان. "طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه‎ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا". , 63, شماره 2, 1399, 2506-2523. doi: 10.22038/mjms.2020.19265
عامری, عبدالعلی, نعامی, عبدالله, تبریزیان, بیتا. (1399). 'طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه‎ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا', , 63(شماره 2), pp. 2506-2523. doi: 10.22038/mjms.2020.19265
عامری, عبدالعلی, نعامی, عبدالله, تبریزیان, بیتا. طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه‎ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا. , 1399; 63(شماره 2): 2506-2523. doi: 10.22038/mjms.2020.19265