سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رنجبر بنکی, سمر, صادقی, الهه, ترخان, مرتضی. (1403). مقایسه سازگاری اجتماعی، پذیرش اجتماعی و بلوغ عاطفی دانش آموزان بیش فعال و دانش آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری. , 67(3), 1006-1018. doi: 10.22038/mjms.2024.25681
سمر رنجبر بنکی; الهه صادقی; مرتضی ترخان. "مقایسه سازگاری اجتماعی، پذیرش اجتماعی و بلوغ عاطفی دانش آموزان بیش فعال و دانش آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری". , 67, 3, 1403, 1006-1018. doi: 10.22038/mjms.2024.25681
رنجبر بنکی, سمر, صادقی, الهه, ترخان, مرتضی. (1403). 'مقایسه سازگاری اجتماعی، پذیرش اجتماعی و بلوغ عاطفی دانش آموزان بیش فعال و دانش آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری', , 67(3), pp. 1006-1018. doi: 10.22038/mjms.2024.25681
رنجبر بنکی, سمر, صادقی, الهه, ترخان, مرتضی. مقایسه سازگاری اجتماعی، پذیرش اجتماعی و بلوغ عاطفی دانش آموزان بیش فعال و دانش آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری. , 1403; 67(3): 1006-1018. doi: 10.22038/mjms.2024.25681