سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

قاسمی, سینا, ایمنی, بهزاد, جعفرخانی, علیرضا, حسینی فرد, حسین. (1403). اثرات روش های آموزشی مبتنی بر تیم و مبتنی بر وظیفه در حیطه بالین بر نتایج حاصل از ارزشیابی بالینی در دانشجویان رشته اتاق عمل. , 27(90), 1-10. doi: 10.22038/nnj.2024.77866.1435
سینا قاسمی; بهزاد ایمنی; علیرضا جعفرخانی; حسین حسینی فرد. "اثرات روش های آموزشی مبتنی بر تیم و مبتنی بر وظیفه در حیطه بالین بر نتایج حاصل از ارزشیابی بالینی در دانشجویان رشته اتاق عمل". , 27, 90, 1403, 1-10. doi: 10.22038/nnj.2024.77866.1435
قاسمی, سینا, ایمنی, بهزاد, جعفرخانی, علیرضا, حسینی فرد, حسین. (1403). 'اثرات روش های آموزشی مبتنی بر تیم و مبتنی بر وظیفه در حیطه بالین بر نتایج حاصل از ارزشیابی بالینی در دانشجویان رشته اتاق عمل', , 27(90), pp. 1-10. doi: 10.22038/nnj.2024.77866.1435
قاسمی, سینا, ایمنی, بهزاد, جعفرخانی, علیرضا, حسینی فرد, حسین. اثرات روش های آموزشی مبتنی بر تیم و مبتنی بر وظیفه در حیطه بالین بر نتایج حاصل از ارزشیابی بالینی در دانشجویان رشته اتاق عمل. , 1403; 27(90): 1-10. doi: 10.22038/nnj.2024.77866.1435