سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

جعفری, محسن, مشایخ, مریم, خان محمدی اطاقسرا, ارسلان. (1403). بررسی مقایسه اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی و یکپارچگی حسی بر عملکرد اجرایی و حافظه دانش آموزان بیش فعال مراجعه کننده به مراکز آموزشی و بالینی ناحیه 5 شهر اصفهان. , 67(3), 909-924. doi: 10.22038/mjms.2024.78037.4522
محسن جعفری; مریم مشایخ; ارسلان خان محمدی اطاقسرا. "بررسی مقایسه اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی و یکپارچگی حسی بر عملکرد اجرایی و حافظه دانش آموزان بیش فعال مراجعه کننده به مراکز آموزشی و بالینی ناحیه 5 شهر اصفهان". , 67, 3, 1403, 909-924. doi: 10.22038/mjms.2024.78037.4522
جعفری, محسن, مشایخ, مریم, خان محمدی اطاقسرا, ارسلان. (1403). 'بررسی مقایسه اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی و یکپارچگی حسی بر عملکرد اجرایی و حافظه دانش آموزان بیش فعال مراجعه کننده به مراکز آموزشی و بالینی ناحیه 5 شهر اصفهان', , 67(3), pp. 909-924. doi: 10.22038/mjms.2024.78037.4522
جعفری, محسن, مشایخ, مریم, خان محمدی اطاقسرا, ارسلان. بررسی مقایسه اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی و یکپارچگی حسی بر عملکرد اجرایی و حافظه دانش آموزان بیش فعال مراجعه کننده به مراکز آموزشی و بالینی ناحیه 5 شهر اصفهان. , 1403; 67(3): 909-924. doi: 10.22038/mjms.2024.78037.4522