سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

سرگلزایی, فرشته, قدمی, احمد, امید, اطهر, آذرمهر, طیبه. (1402). بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل. , 14(4), 43-52. doi: 10.22038/hmed.2023.69629.1246
فرشته سرگلزایی; احمد قدمی; اطهر امید; طیبه آذرمهر. "بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل". , 14, 4, 1402, 43-52. doi: 10.22038/hmed.2023.69629.1246
سرگلزایی, فرشته, قدمی, احمد, امید, اطهر, آذرمهر, طیبه. (1402). 'بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل', , 14(4), pp. 43-52. doi: 10.22038/hmed.2023.69629.1246
سرگلزایی, فرشته, قدمی, احمد, امید, اطهر, آذرمهر, طیبه. بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل. , 1402; 14(4): 43-52. doi: 10.22038/hmed.2023.69629.1246