سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

جبارزاده چهاربرود, محمود, بیرامی, منصور, نخستین گلدوست, اصغر, هاشمی, تورج. (1401). اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی و مهارگری شناختی و عاطفی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری. , 65(1), 507-520. doi: 10.22038/mjms.2022.22710
محمود جبارزاده چهاربرود; منصور بیرامی; اصغر نخستین گلدوست; تورج هاشمی. "اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی و مهارگری شناختی و عاطفی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری". , 65, 1, 1401, 507-520. doi: 10.22038/mjms.2022.22710
جبارزاده چهاربرود, محمود, بیرامی, منصور, نخستین گلدوست, اصغر, هاشمی, تورج. (1401). 'اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی و مهارگری شناختی و عاطفی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری', , 65(1), pp. 507-520. doi: 10.22038/mjms.2022.22710
جبارزاده چهاربرود, محمود, بیرامی, منصور, نخستین گلدوست, اصغر, هاشمی, تورج. اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی و مهارگری شناختی و عاطفی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری. , 1401; 65(1): 507-520. doi: 10.22038/mjms.2022.22710