سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

موحدنیا, فاطمه, ایزدی, مهشید, انصاریان, فهیمه. (1399). تاثیر روش خواندن مشترک راهبردی بر درک خواندن و خودپنداره‌ی تحصیلی دانش‌آموزان. , 63(ویژه (روانشناسی)), -. doi: 10.22038/mjms.2020.22261
فاطمه موحدنیا; مهشید ایزدی; فهیمه انصاریان. "تاثیر روش خواندن مشترک راهبردی بر درک خواندن و خودپنداره‌ی تحصیلی دانش‌آموزان". , 63, ویژه (روانشناسی), 1399, -. doi: 10.22038/mjms.2020.22261
موحدنیا, فاطمه, ایزدی, مهشید, انصاریان, فهیمه. (1399). 'تاثیر روش خواندن مشترک راهبردی بر درک خواندن و خودپنداره‌ی تحصیلی دانش‌آموزان', , 63(ویژه (روانشناسی)), pp. -. doi: 10.22038/mjms.2020.22261
موحدنیا, فاطمه, ایزدی, مهشید, انصاریان, فهیمه. تاثیر روش خواندن مشترک راهبردی بر درک خواندن و خودپنداره‌ی تحصیلی دانش‌آموزان. , 1399; 63(ویژه (روانشناسی)): -. doi: 10.22038/mjms.2020.22261