سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

خالقی تبار, سهیلا, کاشانی وحید, لیلا, سعادتی شامیر, ابوطالب, ابولمعالی الحسینی, خدیجه. (1401). تأثیر آموزش هوش موفق بر تحمل ابهام، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان. , 65(3), -. doi: 10.22038/mjms.2022.21702
سهیلا خالقی تبار; لیلا کاشانی وحید; ابوطالب سعادتی شامیر; خدیجه ابولمعالی الحسینی. "تأثیر آموزش هوش موفق بر تحمل ابهام، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان". , 65, 3, 1401, -. doi: 10.22038/mjms.2022.21702
خالقی تبار, سهیلا, کاشانی وحید, لیلا, سعادتی شامیر, ابوطالب, ابولمعالی الحسینی, خدیجه. (1401). 'تأثیر آموزش هوش موفق بر تحمل ابهام، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان', , 65(3), pp. -. doi: 10.22038/mjms.2022.21702
خالقی تبار, سهیلا, کاشانی وحید, لیلا, سعادتی شامیر, ابوطالب, ابولمعالی الحسینی, خدیجه. تأثیر آموزش هوش موفق بر تحمل ابهام، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان. , 1401; 65(3): -. doi: 10.22038/mjms.2022.21702