سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

فراقی دستجرد, برات, شریفی درآمدی, پرویز, فرخی, نورعلی. (1399). اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و نگرش ناکارآمد مادران دارای کودک مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. , 63(ویژه (روانشناسی)), -. doi: 10.22038/mjms.2020.19487
برات فراقی دستجرد; پرویز شریفی درآمدی; نورعلی فرخی. "اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و نگرش ناکارآمد مادران دارای کودک مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی". , 63, ویژه (روانشناسی), 1399, -. doi: 10.22038/mjms.2020.19487
فراقی دستجرد, برات, شریفی درآمدی, پرویز, فرخی, نورعلی. (1399). 'اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و نگرش ناکارآمد مادران دارای کودک مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی', , 63(ویژه (روانشناسی)), pp. -. doi: 10.22038/mjms.2020.19487
فراقی دستجرد, برات, شریفی درآمدی, پرویز, فرخی, نورعلی. اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و نگرش ناکارآمد مادران دارای کودک مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. , 1399; 63(ویژه (روانشناسی)): -. doi: 10.22038/mjms.2020.19487