سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

عسگری نژاد, منیره. (1399). بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر تعهد کارکنان در خدمت رسانی به مشتریان. , 63(5), 2925-2935. doi: 10.22038/mjms.2020.19083
منیره عسگری نژاد. "بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر تعهد کارکنان در خدمت رسانی به مشتریان". , 63, 5, 1399, 2925-2935. doi: 10.22038/mjms.2020.19083
عسگری نژاد, منیره. (1399). 'بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر تعهد کارکنان در خدمت رسانی به مشتریان', , 63(5), pp. 2925-2935. doi: 10.22038/mjms.2020.19083
عسگری نژاد, منیره. بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر تعهد کارکنان در خدمت رسانی به مشتریان. , 1399; 63(5): 2925-2935. doi: 10.22038/mjms.2020.19083